Dohľadané! Toto je 5 párov Adidas, po ktorých Slováci túžia
07.03.2018
Ak patríte k tej pomerne veľkej skupine ľudí, ktorá nerada vída „svoje“ oblečenie či obuv na iných, nebude sa vám čítať ľahko. Možno však zmeníte názor a takýmto módnym stretnutiam sa naučíte usmievať. Sme v tom predsa všetky spolu, no nie?
Adidas je značka, ktorá vznikla z boja a vášne dvoch bratov. Za našu každodennú, pohodlnú cestu životom môžeme teda poďakovať Adolfovi Dasslerovi (Adi-Das). Prvé topánky, tak ako ich poznáme dnes, sa začali oficiálne vyrábať okolo roku 1950. Povestné tri pásiky či trojlístok sú odvtedy ich neodmysliteľnou súčasťou, aj keď nie sú momentálne súčasťou každého typu. Adidas je rôznorodá značka, ktorá neustále prekonáva samu seba v nových a dizajnovo nepredstaviteľných modeloch.
Po čom teda túžia Slováci posledný rok?
#1 Adidas NMD
Tak toto je víťaz. Najmä model R1 bol výsledkom vyhľadávaní v Google 8100-krát! Bavíme sa o priemernom počte vyhľadávaní za dobu 12 mesiacov. Niet sa čo čudovať, Slovákom sa zapáčil ich moderný look zasadený do vintage adidas prevedenia.
#2 Adidas Superstar
Staré dobré nikdy neomrzí. Druhá priečka zaslúžene patrí modelu, ktorý ani nemôže byť viac oldschool. Superstary ste si vyhľadávali 6000-krát, a to najmä biele. O chvíľu budú také populárne, že nahradia Conversy ako rebéliu k svadobným šatám.
#3 AdidasYeezy
Pri tomto modeli už ideme hlbšie do moderných vôd. Zaujímavý materiál, nápisy, pásiky trochu inak, aj také sú Yeezy. Najviac sa vám pozdáva model boost 350, vyhľadávaný bol 3600-krát.
#4 Adidas Tubular
Žiadne pásiky, nič navyše. Čistá novosť materiálu v tých najrôznejších farbách. Adidas Tubular Shadow obsadzuje právom štvrtú pozíciu s počtom vyhľadávaní 2900-krát. V jednoduchosti je krása.
#5 Adidas Stan Smith a NEO
Tri Smithove pásiky vybodkované na kraji, farebný detail na päte – to je neodmysliteľná súčasť modelov, ktoré obsadili piatu pozíciu. Konkrétne bol o ne záujem 720-krát, čo rozhodne nie je malé číslo, ale niekto posledný byť musí…
Slovensko je iné
Frajer na záver. Celosvetovo totiž rebríček vyzeral úplne inak. Rok 2017 bol poznačený retrom 90. rokov, a preto najvyhľadávanejší modelom bol práve Gazelle. Ten sa po redizajne stal hitom. Na Slovensku však dosiahol smutné čísla, vyhľadávali ho iba 590-krát. Pomalšie, ale predsa. Možno o pár rokov zahviezdi aj u nás.