Diagnóza: logománia  

O trendoch a ich meniacej sa podobe sme už čo-to popísali. Dnes už všetci opäť svorne čakáme u lekára na rovnaký predpis – veľké logá značiek, prosím! Cítime abstinenčné príznaky za 90. rokmi, cítime nutkanie ukázať, čo nosíme. Odlíšiť sa vo veľkom, aj o tom je logománia.
 

Nie je to tak dávno, keď sme všetci bez rozdielu nosili na tričkách naše obľúbené veci. Nevravíme o značkách, stačilo vyznať lásku uznávanej kapele či televíznemu seriálu. Stále pritom pozeráme cez plece do minulosti... Počúvame rovnakú hudbu, inšpirujeme sa podľa Rachel z Priateľov v tom, čo na seba. Nie tak dávno sme písali aj o oblečení, ktoré ponúkalo možnosť kričať za nás politické heslá alebo príslušnosť ku skupine či hnutiu. Nikdy nie je na škodu dať vedieť ostatným, čo si myslíte o svete. Dnes sa karta otáča do menej radikálneho spektra, viac k našim shopingovým preferenciám – značkám.

Niektoré obchodné domy, ako napríklad Moschino, sú veľkými nápismi povestné, zatiaľ čo ostatné sú ešte len v plienkach. Logá a vlastné prezentácie začali vo veľkom používať aj značky, ktoré tak v minulosti nerobili. V skratke, idú s trendom. Ale i s humorom, dôkazom čoho je nesprávna gramatika známej značky. Fráza nie je Gucci ako Guccy tentokrát neplatí.
 

,,Nie je Gucci ako Guccy"


Versace siahol niekoľko rokov dozadu a rehabilituje tie staré známe logá. Podobne je na tom aj Tommy Hilfiger, ktorého  konár rodokmeňu rastie tentoraz smerom k podznačke  – Tommy Jeans. My milujeme všetky bez rozdielu, s absenciou lekárskeho predpisu. Úplne dobrovoľne. Sprievodná diagnóza s podobnými fashion príznakmi je maximalizmus. Ženské preháňanie v tomto trende nikto nezastaví, ani to nebude potrebné. Ideme v tom všetky spolu.
 

Ako na to? Jednoducho!


Ak ste ešte vo vlne prekvapenia a tápate v úvahách, ako tento trend skrotiť, máme pre vás viac jednoduchých možností. Najľahšie je začať v malom, i keď to trochu odporuje maximalizmu... Doplnky sú tou správnou cestou. Kabelka či opasok s veľkým logom nápadne nenápadne oživí každý outfit.
 

Logománia nemusí byť vždy iba o výstrednosti. Implementovať do šatníka stačí i jednoduché kúsky, v podobe neškodného nápisu na tričku, cropped mikine či bunde. Samozrejme, kto sme my, aby sme vás brzdili... Ak ste sa doteraz báli vyjsť od hlavy po päty celá iba v jednej značke, obavy odhoďte! P.S. Ušetrený ranný čas strávený pred skriňou. Ľahký výber. Jednoduchý styling. Maximálny efekt.
 

Ktoré sú tie pravé?

 

Champion

 

Levis

 


 

Fila

 


 

Tommy Hilfiger

 

Calvin Klein

 


 

Gucci

 
 

Dior

 

(Zdroj foto: Pinterest.com)
 
 

Zdielaním môžete poďakovať autorovi

Terez

Študentka žurnalistiky, ktorá síce od detstva behá s mikrofónom, no našla sa až pri písaní. Rada ráno stojí pred skriňou a nevie, čo si obliecť. Rada nosí veci, nad ktorými babky prevracajú očami. Rada jedáva nezdravé veci a rada cvičí, cestuje. Rada žije život, ktorý má.

Kolekcie, novinky, exkluzívne zľavy