Leandra Medine – bezodná inšpirácia pre ženy a obchodné reťazce z celého sveta

Pre niekoho iba ďalšie meno do zbierky nových tvarí módnych kampaní, pre niekoho bezodná studnica inšpirácie. Vo svete, kde strávite v priemere aj rok pri bezsenných nociach a kreujete niečo, čím by ste mohli ľudí ešte ohúriť, sa mladá dievčina Leandra Medine vybrala smerom ovplyvnenia ľudí svojím slovom. Dvadsaťdeväťročná Američanka sa stala nielen vplyvnou trendsetterkou v oblasti módy, tento rok si ju dokonca obchodný reťazec Mango vybral ako tvár jeho kampane.

Keď blog vybuduje celosvetový úspech


Leandru trendy a módne záležitosti uchvátili už dávno predtým, ako sa rozhodla založiť svoj známy blog. Vtedy ani len netušila, koľko fanúšikov si dokáže webová stránka s nádychom jemnej satiry získať. Leandra Medine sa venovala online verziám magazínov už počas školy.
 

Jej prvý webový počin niesol názov Boogers and Bazels. Veľa ľudí stavia svoj úspech na niečom, čomu nepripisujú príliš veľký význam. Tak tomu bolo aj v prípade začiatočníckej pisateľskej kariéry tejto úspešnej influencerky.

Ten druhý v poradí


Na pevných základoch sa stavia lepšie a istejšie, preto sa Leandra rozhodla v roku 2010 založiť nový blog, ktorý pomenovala Man Repeller. Za zrodom jedného z najúspešnejších blogov súčasnosti stojí myšlienka módnych počinov, ktoré mužov odpudzujú, ale ženy ich milujú. Koniec koncov, ako uviedla samotná zakladateľka Man Repeller, móda je stvorená na to, aby uspokojila ženy.
 

Potom sa občas stáva, že to, čo ženy milujú, muži nenávidia. Medine zároveň dodáva, že hlavným cieľom istotne nebolo odpudiť všetkých mužov planéty, ale pomôcť ženám obliekať sa do vecí, ktoré im prinášajú komfort a sebaistotu zároveň.
 

„Man Repelling isn’t about getting dressed and saying ‚How am I going to repel a man today?‘ It’s about dressing for yourself and liking what you’re wearing.“ 


Leandra sa po istom čase dostala do kolaborácie s magazínovými velikánmi Lucky a Harper´s Bazaar. Úspech blogu odštartoval na kombináciách reklám, na spolupráci so známymi blogermi a na samotnom sponzorstve. Prvé roky blog zvládala riadiť Medine sama. Postupom času si pod svoje krídla vzala redaktorov, ktorí dnes tvoria obsah stránky. V súčasnosti pozostáva jej tím tvorivých pracovníkov zo šestnástich ľudí, čo niekedy predstavuje pri tvorení obsahu miernu honbu za časom.

Styling pre Mango




Kúsky, ktoré Leandra v kampani pre značku odprezentovala, sa nesú v čistých strihoch a líniách. Káro ako nosný prvok Leandrinej prezentácie reflektuje unikátnosť tohto staronového trendu. Jednoduché outfity dopĺňajú statement bundy a kabáty nesúce postavenie simple kombinácie na vyšší level.
 
 


Fashion marketing začína stavať na príbehoch


Leandra nie je iba módnou ikonou, ktorá inšpiruje ženy po celom svete. Popri skutočnosti, že je hlavou blogu, sa jej kariéra točí aj okolo biznisu. V súčasnosti spolupracuje s viacerými módnymi značkami. Jednu z čerstvých kolaborácií predstavuje obchodný reťazec Mango, ktorý použil Leandrinu tvár vo svojej najnovšej kampani.


Leandra sa tak na chvíľu stala dobrodružnou cestovateľkou participujúcou na návštevách zaujímavých miest. Samozrejme, oblečená v tom najlepšom, čo španielska značka ponúka. Akýsi nepísaný trend v oblasti fashion marketingu dnes nestavia na samotných produktoch, ale na príbehoch, prostredníctvom ktorých dokáže osloviť oveľa väčšie množstvo recipientov.
 

Tí sa vedia skôr vžiť do jednotlivého príbehu podobnému ich vlastným životným cestám.  Mango zvolilo v tomto prípade stratégiu zaobalenia pekných outfitov do rozprávania flexibilnej, cieľavedomej ženy, ktorá sa podobá tisícom ostatných na tejto planéte, ale líši sa jedinečnosťou pohľadu na módny svet. A ten nemusí byť vždy zhodný s väčšinou.
 

„If you’re not having fun every single day, don’t think that means you’re in the wrong profession, which sounds probably a little bit hypocritical given the last thing I said in the previous question, but I find that the millennial teaching is such that you’re supposed to love every element of every single day in the work-place, and it is really beautiful to love your job, and you can love your job without loving every aspect of it - it’s not supposed to feel like a paid vacation, it’s work. It’s called work for a reason, and so recognise that.“ (vogue.co.uk)

(Zdroj foto: Mango.com)

Zdielaním môžete poďakovať autorovi

Sue

Umenie je voľnosť, umenie je neustále vnášanie nezvyčajnosti do všednosti, umenie je nový nádych pre zabudnutý kúsok oblečenia, ktorý si práve našiel v šatníku. Študentka, milovníčka tanca, cestovateľka za šťastím, možno raz budúca novinárka. Sue

Kolekcie, novinky, exkluzívne zľavy