Diagnóza: logománia  

O trendoch a ich meniacej sa podobe sme už čo-to popísali. Dnes už všetci opäť svorne čakáme u lekára na rovnaký predpis – veľké logá značiek, prosím! Cítime abstinenčné príznaky za 90. rokmi, cítime nutkanie ukázať, čo nosíme. Odlíšiť sa vo veľkom, aj o tom je logománia.
 

Nie je to tak dávno, keď sme všetci bez rozdielu nosili na tričkách naše obľúbené veci. Nevravíme o značkách, stačilo vyznať lásku uznávanej kapele či televíznemu seriálu. Stále pritom pozeráme cez plece do minulosti... Počúvame rovnakú hudbu, inšpirujeme sa podľa Rachel z Priateľov v tom, čo na seba. Nie tak dávno sme písali aj o oblečení, ktoré ponúkalo možnosť kričať za nás politické heslá alebo príslušnosť ku skupine či hnutiu. Nikdy nie je na škodu dať vedieť ostatným, čo si myslíte o svete. Dnes sa karta otáča do menej radikálneho spektra, viac k našim shopingovým preferenciám – značkám.

Niektoré obchodné domy, ako napríklad Moschino, sú veľkými nápismi povestné, zatiaľ čo ostatné sú ešte len v plienkach. Logá a vlastné prezentácie začali vo veľkom používať aj značky, ktoré tak v minulosti nerobili. V skratke, idú s trendom. Ale i s humorom, dôkazom čoho je nesprávna gramatika známej značky. Fráza nie je Gucci ako Guccy tentokrát neplatí.
 

,,Nie je Gucci ako Guccy"

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €

Versace siahol niekoľko rokov dozadu a rehabilituje tie staré známe logá. Podobne je na tom aj Tommy Hilfiger, ktorého  konár rodokmeňu rastie tentoraz smerom k podznačke  – Tommy Jeans. My milujeme všetky bez rozdielu, s absenciou lekárskeho predpisu. Úplne dobrovoľne. Sprievodná diagnóza s podobnými fashion príznakmi je maximalizmus. Ženské preháňanie v tomto trende nikto nezastaví, ani to nebude potrebné. Ideme v tom všetky spolu.
 

Ako na to? Jednoducho!


Ak ste ešte vo vlne prekvapenia a tápate v úvahách, ako tento trend skrotiť, máme pre vás viac jednoduchých možností. Najľahšie je začať v malom, i keď to trochu odporuje maximalizmu... Doplnky sú tou správnou cestou. Kabelka či opasok s veľkým logom nápadne nenápadne oživí každý outfit.
 

Logománia nemusí byť vždy iba o výstrednosti. Implementovať do šatníka stačí i jednoduché kúsky, v podobe neškodného nápisu na tričku, cropped mikine či bunde. Samozrejme, kto sme my, aby sme vás brzdili... Ak ste sa doteraz báli vyjsť od hlavy po päty celá iba v jednej značke, obavy odhoďte! P.S. Ušetrený ranný čas strávený pred skriňou. Ľahký výber. Jednoduchý styling. Maximálny efekt.
 

Ktoré sú tie pravé?

 

Champion

 

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €

Levis

 

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
-20%
Šaty Levi's
Šaty Levi's
Vypredané
-20%
Šaty Levi's
Šaty Levi's
Vypredané

 

Fila

 

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €

 

Tommy Hilfiger

 

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €

Calvin Klein

 

0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €

 

Gucci

 
 

Dior

 

(Zdroj foto: Pinterest.com)
 
 

Zdielaním môžete poďakovať autorovi

Terez

Študentka žurnalistiky, ktorá síce od detstva behá s mikrofónom, no našla sa až pri písaní. Rada ráno stojí pred skriňou a nevie, čo si obliecť. Rada nosí veci, nad ktorými babky prevracajú očami. Rada jedáva nezdravé veci a rada cvičí, cestuje. Rada žije život, ktorý má.

Kolekcie, novinky, exkluzívne zľavy